Wordt vrijwilliger!

Bij Ons Buitenhuis streven we naar een warme en ondersteunende omgeving voor onze bewoners. En daar hebben we jouw hulp bij nodig! Ben je op zoek naar een zinvolle manier om je tijd en talenten te delen? Overweeg dan om vrijwilliger te worden bij ons bijzondere wooninitiatief.

Waarom vrijwilliger worden bij Ons Buitenhuis?

Bij Ons Buitenhuis draait alles om het welzijn van onze bewoners. Als vrijwilliger kun je een waardevolle bijdrage leveren aan hun levensvreugde en persoonlijke groei. Samen met ons toegewijde team zorgen we voor een huiselijke sfeer waarin bewoners zich kunnen ontwikkelen.

Wat kun jij betekenen?

Als vrijwilliger kun je op verschillende manieren helpen:

1. Gezelschap bieden: Breng tijd door met onze bewoners, praat met ze, speel spelletjes, of maak een wandeling. Jouw aanwezigheid maakt een wereld van verschil.

2. Ondersteuning bieden: Help ons team met diverse activiteiten, zoals koken, tuinieren, of creatieve projecten. Jouw vaardigheden en interesses zijn welkom.

3. Een luisterend oor: Soms is er gewoon iemand nodig om naar te luisteren. Als vrijwilliger kun je er zijn om te luisteren en steun te bieden.

Wat bieden wij?

Als vrijwilliger bij Ons Buitenhuis krijg je:

• De kans om deel uit te maken van een warm en hecht team.
  • Waardering en dankbaarheid van bewoners en medewerkers.
  • Flexibele uren die passen bij jouw beschikbaarheid.
  • De mogelijkheid om een positieve impact te hebben op de levens van jongvolwassenen.

Word vandaag nog vrijwilliger!

Wil je graag deel uitmaken van ons toegewijde team en een verschil maken in het leven van onze bewoners? Neem contact met ons op via info@stichtingonsbuitenhuis.nl om meer te weten te komen over vrijwilligersmogelijkheden bij Ons Buitenhuis. Samen kunnen we bouwen aan een thuis vol warmte voor jongvolwassenen.

Doe mee, deel jouw liefde en maak de wereld een beetje mooier!

Korte Kruisweg 48 A8  | 2676 BS Maasdijk | (0174) 404 353

info@stichtingonsbuitenhuis.nl l NL06 RABO 0347 3903 15