Comfort staat voorop

Met de renovatie van het pand heeft de energiezuinigheid een nieuwe impuls gekregen. De appartementen voldoen daarmee aan de actuele eisen van het Bouwbesluit op het gebied van verwarming en ventilatie. ‘s Zomers en ‘s winters is het er behaaglijk vertoeven. Plezierig om te weten dat het in Huize de Bankier ook duurzaam wonen is.

Compleet opgeleverd

Als de bewoner de sleutel ontvangt van het appartement kan het naar smaak worden ingericht. Elk appartement wordt met nieuwe keuken en badkamer opgeleverd.

Volop parkeergelegenheid

Volop parkeergelegenheid op eigen terrein: Komt u op bezoek bij Huize de Bankier? Dan heeft u meteen volop parkeergelegenheid op eigen terrein. Voor het stallen van (elektrische) fietsen en scootmobielen is een aparte ruimte beschikbaar.

“Uniek zijn de twee gemeenschappelijke voorzieningen: het huisrestaurant en de twee woonkamers.”

Voorzieningen

20 geheel nieuwe zorgappartementen zijn onder andere voorzien van:

• Keuken met vaatwasser, combi-oven en koelkast

• Rolstoelvriendelijke badkamer met toilet en douche

• Wasmachineaansluiting

• Veiligheid: intercom met camera en camerabewaking algemene ruimte

Begane grond

Eerste etage

De vermelden maten zijn indicatief. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden. Huize de Bankier is niet aansprakelijk voor eventuele fouten of onvolkomenheden.
De aangeboden gegevens, teksten en informatie worden aangeboden zonder enige vorm van garantie of aanspraak op juistheid.

Korte Kruisweg 48 A8  | 2676 BS Maasdijk | (0174) 404 353

info@stichtingonsbuitenhuis.nl l NL06 RABO 0347 3903 15