Locatie 2

In mei 2019 kwamen de ouders van Ons Buitenhuis voor het eerst bij elkaar. De plannen om met elkaar een wooninitiatief te starten voor onze kinderen met een (licht) verstandelijke beperking werden gemaakt. De leeftijden van de kinderen lagen wel wat uit elkaar maar dat was in eerste instantie geen issue. Verwacht werd namelijk dat het nog wel een aantal jaren zou duren voordat er een passende locatie gevonden zou zijn.

Toen in juli 2019 het voormalige bankgebouw in Maasdijk op ons pad kwam en op korte termijn klaar was om de eerste bewoners te ontvangen, was het jongere deel van de groep er nog niet aan toe om op zichzelf te gaan wonen. We hebben op dat moment besloten om de groep geïnteresseerden te splitsen.

De ‘oudere’ groep jongeren betrokken een appartement in Maasdijk en de ouders van de jongste groep besloten om met elkaar op zoek te gaan naar een tweede locatie. Inmiddels hebben al meerdere ouders zich bij ons aangesloten. Er wordt verwacht dat deze tweede locatie op termijn in Maassluis zal komen.

Voor interesse of meer informatie kunt u een bericht sturen naar locatie2@stichtingonsbuitenhuis.nl

pictogram Stichting Ons Buitenhuis maasdijk

Korte Kruisweg 48 A8  | 2676 BS Maasdijk | (0174) 404 353  | info@stichtingonsbuitenhuis.nl